Torsdag

2011-09-15 // 09:30:08 // © Linda Åberg
Godmorgon alla fina läsare!
Idag är jag så himla seg. Det blev väldigt sent igår innan jag landade med huvudet på kudden, kunde inte riktigt slita mig ifrån min stickning. Vill verkligen bli klar med filten nu så att jag kan ta mig an nästa projekt. Har så himla mycket garn, skulle nog klara mig året ut tror jag :)

Har nästan precis kommit hem från läkaren. Fick min sjukskrivning förlängd till sista november, vilket jag också önskade. Tyvärr får jag knappt någon ersättning från försäkringskassan, men ändå.
Ska ta det lugnt nu i förmiddag, efter läkarbesöket har jag lite extra ont eftersom att hon undersöker och "provocerar" bäckenet. Sen blir det jobb mellan 13 och 16, som vanligt på torsdagar.

Jag kan inte riktigt fatta att det redan är torsdag. Nu helt plötsligt så går veckorna kanonfort! Jag klagar dock inte, oktober får mer än gärna komma nu, för det innebär ju att november snart är här, och så småningom även december ;)

Hoppas att ni får en fin dag!!


Moa - Mamma till Ella 110818

Svar: Hihi jaaa!

Det hoppas jag med :)

2011-09-15 / 10:01:37 / http://FUCKINGPOSERS.SE



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0